Friday, January 27, 2012

kecemasan:ada sebilangan masyaikh/eldest kita sedang menghadapi masalah kesihatan

kecemasan:ada sebilangan masyaikh/eldest kita sedang menghadapi masalah kesihatan

Innalhamdulillah..sy mengemaskini blog ini sebentar atas perkara ini adalah perkara yang penting..(saya ambil masa infradi sebentar kerana sy sedang khuruj fisabilillah.

7 disember 2011 yakni Rabu lepas,wakil jemaah sy keluar telah menghadiri mesyuarat di masjid jamek sri petaling untk memberikan status pergerakan jemaah dan sedikit karkuzari di markaz..ada beberapa perkara yang dapat kami ketahui iaitu:

- Hazrat Haji Abdul Wahab Saheb,iaitu orang lama yang berkhidmat dalam usaha dakwah dan tabligh di pakistan,iaitu salah seorang orang lama (eldest) yang berada di jamia` Arabia,Raiwind,Pakistan telah dimasukkan ke hospital Lahore kerana masalah kesihatan.

- Hazrat Maulana Muhammad Zubair Ul-Hassan Khandahlawi,salah seorang syura dan masyaikh kita di Banglawalee Masjeed,Nizammuddin telah dimasukkan ke hospital Delhi,juga atas masalah kesihatan.

-tidak dilupakan juga Bhai Khalid kita,orang lama di sri petaling yang berada di UH.

syura di markas sri petaling meminta semua kita pekerja agama dan keluarga kita semua berdoa dan membacakan yassin untuk para masyaikh kita.

pada mereka yang sedang khuruj fisabilillah,teruskan usaha kita semua dan teruskan bergerak.dan kepada mereka yang berada di tempatan,hidupkan amal 5 masjid di marhalah anda.

No comments:

Post a Comment